کتاب مدلهای درآمدی و کسبوکار با رویکرد بازار ایران
یکی از بهترین روش های آموزش کارآفرینی، در کنار شیوه آموزش عملی، استفاده از روش مطالعه موردی یا همان Case Study است. بهعبارتی ارائه مثالهای بومی و ملموس و تطبیق آموزههای جهانی با آنها می تواند در درک مفاهیم و بکار گیری آنها بسیار موثر واقع شود.
یکی از ویژگیهای اصلی این کتاب آموزش مفاهیم موردنظر مولفین در قالب مثالهای بومی و ایرانی میباشد که این اطلاعات از موسسین استارتاپها اخذ شدهاند.
ویژگیها
مثالهای بومی
18 مدل درآمدی
معرفی منابع متعدد
تجربه نگاری
ویژگیهای برجسته کتاب
- مثالهای بومی و ملموس از فضای کسبوکار ایران
- تطبیق آموزهها با نمونههای واقعی داخلی
- مبتنی بر جدیدترین آموزههای استارتاپی دنیا
- ارائه یک دسته بندی ملموس و شفاف
- ارائه تمرین و پرسشهای کلیدی در راستای افزایش عمق یادگیری
- اولین کتاب تالیف شده استارتاپی ایران با متد استارتاپ ناب
محسن ملایری
واقعا دمتون گرم، به نظرم کتابی که تهیه شده با موضوع تجربه نگاری استارتاپها، یکی از بهترین اتفاقاتی بود که برای به اشتراک گذاری تجربیات کارآفرینها میتونه بیفته.
شاید یک روش جدیدی از انتقال تجربه را داره ایجاد میکنه که در کنار تئوریها و آموزشها انتقال مطالعه موردی اتفاق میفته و واقعا شاید در تمام دروس مدیریتی و کسب و کاری میگن بهترین نوع آموزش، یادگیری از مطالعههای موردی است و کاری که شما کردید واقعا ارزشمنده، خسته نباشید. براتون آرزوی موفقیت میکنم و امیدوارم این آخرین کتابی که تیم شما داره تهیه میکنه نباشه.
مدیر اسبق شتابدهنده آواتک
نظر متخصصین
اساس راه اندازی یک کسب و کار خلق ارزش است. ارزشی که از رفع یک نیاز موجود یا جدید و یا حل یک مساله، ایجاد میگردد و به دست افرادی که آن نیاز را دارند می رسد. این ارزش را در اغلب موارد می توان به صورت مادی و در شکل ریال و دلار و غیره تعریف نمود و گاهی هم نمی توان آن را مستقیما به پول تبدیل کرد. در هر صورت، شناخت مدلهای کسبوکار در مسیر خلق ارزشی که از فهم یک مساله صورت گرفته، کمک ارزشمندی به کارآفرینانی است که در پی راهاندازی یک کسب و کار حول ارزشی که خلق شده میباشند.
از این رو کتابی که در دست دارید، با ارائه انواع مدلهای کسبوکار و بررسی موردی نمونههای موفق و ناموفق در بازار ایران، به عنوان یک کاتالیزور دانشی در بازکردن چشم خوانندگان به روی گامهای مهمی از مسیر پر پیچ و خم کارآفرینی عمل مینماید.
سهیل عباسی
مدیرعامل شتابدهنده تک | موسس خوشفکری
استارتاپهای ایرانی زیادی را میشناسم که مدت زیادی است که محصول یا خدمت خود را به بازار دادهاند ولی هنوز روش قیمتگذاری مشخصی ندارند؛ دلیل اینکه استارتاپها در ابتدا از قیمتگذاری دوری میکنند را دو چیز میدانم: اول ترس پس زده شدن توسط مشتری یا کاربر و دوم ناآشنایی با مدلهای درآمدی مختلف و نمونههای آن.
کتاب «مدلهای درآمدی و کسبوکار بارویکرد بازار ایران» تلاش کرده است که این مدلها را به سادگی و به شکل فشرده همراه با مثالهایی خوب از استارتاپهای ایرانی بیان کند. خواندن این کتاب را به همهی کسانی که درحال راهاندازی استارتاپ هستند، پیشنهاد میکنم.
ناصر غانمزاده
مدیر شرکت سرمایهگذاری جسورانه اُپاتان
مدیرعامل Nivo
صفحه بندی متنوع و جذاب کتاب
نمونه برخی از صفحات کتاب
تا جای ممکن سعی شده از تصاویر جداول و المانهای گرافیکی استفاده شود، که هم باعث بالا بردن جذابیت بصری کتاب و همچنین ارتباط برقرار کردن هرچه بیشتر خواننده با مطالب گفته شده میشود.
اولین کتاب تالیف شده استارتاپی ایران
با متد استارتاپ ناب
هم اکنون این کتاب با ارزش را خریداری و دریافت کنید!
- 20 بوم مدل کسبوکار استارتاپهای ایرانی
- 20 بوم ناب استارتاپهای ایرانی
صفحه بندی متنوع و جذاب کتاب
نمونه یکی از
مطالعه موردیهای کتاب
تا جای ممکن سعی شده از تصاویر جداول و المانهای گرافیکی استفاده شود، که هم باعث بالا بردن جذابیت بصری کتاب و همچنین ارتباط برقرار کردن هرچه بیشتر خواننده با مطالب گفته شده میشود.