دوره آموزشی
گامبهگام و اقدام محور
تجربه کاربر (ux)
زمان باقیمانده تا شروع دوره:
ویژگیهای دوره | |
---|---|
مدرس | بهداد مرسلپور |
مدت زمان | 7 هفته |
زبان | فارسی |
نوع دوره | گامبهگام با متد میکرولرنینگ |
پروژهمحور | بله |
موضوع | تجربه کاربر |
نحوه دسترسی به محتوا | به صورت آنلاین |
قیمت | 500.000 تومان |
توضیحات دوره:
از قدیم این جمله را شنیدید: «همیشه حق با مشتری است». اما حالا قضیه کمی فرق کرده است. امروزه همیشه میگویند: «همیشه حق با کاربر است». اما این کاربر کیست؟ رفتارش چگونه است و اصلا چرا اینقدر اهمیت پیدا کرده است؟ در فضای کسبوکارهای نوپای اینترنتی و استارتاپی، کاربرها اولین افرادی هستند که با خدمات و محصولات این کسبوکارها دست و پنجه نرم میکنند و اگر محصول به گونهای طراحی شده باشد که کاربر تجربه خوبی از محصول نداشته باشند، آن را رها کرده و به سرغ رقبا میرود و بدین گونه کسبوکار با شکست مواجه میشود. این یک اغراق نیست. یک آیندهبینی است. به گفته آیندهپژوهان در سال 2022، موضوع «تجربه کاربر» به عنوان مزیت رقابتی کسبوکارها محسوب خواهد شد.
حال ما قرار است در این دوره چه بکنیم؟ قرار است در کنار هم سعی کنیم یاد بگیریم چگونه فرآیند طراحی تجربه کاربر را قدم به قدم انجام دهیم. شاید این سوال برایتان ایجاد شود که مگر تجربه را طراحی میکنند؟ بله! تجربهها را طراحی میکنند و هنر یک طراح تجربه کاربر در این است که یک تجربه خوب برای کاربر طراحی کند.
دستاوردهای این دوره گامبهگام
آشنایی با مبانی طراحی تجربه کاربر
آشنایی مفاهیم تحقیقات کاربر
تهیه پرسونای کاربر
آشنایی با تست کاربردپذیری
طراحی اسناد مختلف از یک وبسایت
آشنایی مقدماتی با مفهوم
design thinking
مدرس دوره:
بهداد مرسلپور
بهداد، 5 سالی است که علاقهمند به طراحی UX شده و اینقدر این علاقه شدیده که هر روز در جستوجوی فراگیری اون هست. توی این دوره هم قصد داره که تجربیاتش رو با شما به اشتراک بزاره. اکنون هم بهداد در یک شرکت ایرانی-آمریکایی طراح UX هست و محصولات اونا رو طراحی میکنه.
سوابق تحصیلی
سوابق کاری
- طراح تجربه کاربر در شرکت RM innovation company
- کارشناس تولید محتوای بصری فرابورس
- مدیر روابط عمومی شزان